Hovedgrupperne evaluerer hvert år et aldersintegreret tværfagligt forløb, som afspejler skolens værdier og pædagogik.

Her kan du læse de tre evalueringer fra skoleåret 19-20.

Asger Jorn

Yngstes evaluering

Børns udsagn efter forløbet:
Sjovt at være på tur.
Spændende at høre om billederne, men billedet med uhyret (Såret vilddyr) var
uhyggeligt.
Det var sjovt at male.
Lommelygten var sjov (at male med lys).

Læs evalueringen her

Madspild

Mellemstes evaluering

Arbejdsprocessen:
Vi brugte børnenes forforståelse for emnet. Vi kiggede i skraldespanden i klasserne og fandt her forskellen på madspild og madaffald.
Det var en øjenåbner for børnene, da vi fandt flere hele frugter, der intet fejlede. Undersøgelsen af skraldespande blev gentaget senere i forløbet med et helt andet resultat.
Læs evalueringen her

Escape Room

Ældstes evaluering

Børnenes evaluering:
Der var mange positive tilbagemeldinger, og vi har hørt eleverne snakke og fortælle om ugernes emne bagefter. De gik især på, at det var sjovt at skulle tænke kreativt og anderledes, at bygge et rum og skulle arrangere en stemning og et forløb som andre elever skulle prøve…

Læs evalueringen her