Hovedgrupperne evaluerer hvert år et aldersintegreret tværfagligt forløb, som afspejler skolens værdier og pædagogik.
Her kan du læse de tre evalueringer.
“Asger Jorn”
Yngstes evaluering
Børns udsagn efter forløbet:
Sjovt at være på tur.
Spændende at høre om billederne, men billedet med uhyret (Såret vilddyr) var
uhyggeligt.
Det var sjovt at male.
Lommelygten var sjov (at male med lys).
“Madspild”
Mellemstes evaluering
Arbejdsprocessen:
Vi brugte børnenes forforståelse for emnet. Vi kiggede i skraldespanden i klasserne og fandt her forskellen på madspild og madaffald.
Det var en øjenåbner for børnene, da vi fandt flere hele frugter, der intet fejlede. Undersøgelsen af skraldespande blev gentaget senere i forløbet med et helt andet resultat.
Læs evalueringen her
“Økonomiuge”
Ældstes evaluering
”Jeg har lært nogle nye begreber som jeg ikke forstod som fradrag. Alle de der økonomi-ord som altid starter med ind, ud, af eller fra og slutter med noget kinesisk…”
”Det overraskede mig hvor mange penge man skal bruge. Mange penge vidste jeg godt det var, men der er så mange ting man overser, når vi skulle lave budgettet.”